13 nawyków mentalnych zwiększających skuteczność

13 nawyków mentalnych zwiększających skuteczność

Opis szkolenia

Po przeprowadzeniu wielu rozmów z Dyrektorami, Managerami, CEO, CFO oraz pracownikami, wyłoniliśmy 13 nawyków, które ich zdaniem sprawiają, że jesteśmy skuteczni.

Elastyczne myślenie, determinacja, nawyk zwyciężania, – to tylko niektóre z aspektów, jakie obejmuje nasze szkolenie. W ramach warsztatu, uczestnicy zdobędą praktyczne narzędzia, umożliwiające trwałe wdrożenie tych nawyków i skuteczne osiąganie celów.

W trakcie tego szkolenia stawiamy na praktykę, bo to dzięki niej realnie kształcimy nawyki. Dzięki takiemu podejściu ten warsztat jest zapalnikiem do nieograniczonego potencjału i osiągania wyjątkowych wyników.

Grupa docelowa

Managerowie średniego i wyższego szczebla

Osoby na stanowiskach kierowniczych, menedżerskich oraz liderzy zespołów, którzy chcą doskonalić swoje umiejętności dla poprawy efektywności zarządzania i budowy zdrowego środowiska pracy.

Działy HR i Human Capital

Specjaliści ds. zasobów ludzkich oraz pracownicy zajmujący się programami zdrowotnymi w firmie, którzy chcą wdrożyć strategie i praktyki mające na celu promowanie zdrowia psychicznego w miejscu pracy.

Zespoły pracownicze

Pracownicy i całe zespoły na różnych szczeblach organizacyjnych, którzy chcą być bardziej efektywni przy jednoczesnym dbaniu o dobrostan psychiczny

Firmy w Okresie Transformacji:

Warsztat dla firm przeżywających okres zmiany, restrukturyzacji lub ekspansji, pomagając zarządowi w wypracowaniu nowej strategii i umiejętności niezbędnych do skutecznego prowadzenia firmy w dynamicznym otoczeniu biznesowym.

Korzyści ze szkolenia

Program szkolenia

  1. Wprowadzenie:
    • Przedstawienie tematyki szkolenia i celów jakie chcemy osiągnąć.
    • Przedstawienie uczestników i ich oczekiwań.
    • Prezentacja 13 nawyków, które będziemy omawiać na szkoleniu.

 

  1. Planowanie i organizacja:
    • – Czym jest planowanie, a czym organizacja?
    • – Radzenie sobie z rozpraszaczami i trudnościami w organizacji.
    • – Ćwiczenia praktyczne.

 

  1. Skupienie i koncentracja:
    • – Czy istnieje wielozadaniowość?
    • – Techniki skupienia i koncentracji.
    • – Radzenie sobie z rozpraszaczami i trudnościami w budowaniu koncentracji.

 

  1. Samodyscyplina:
    • – Z jakiego powody jest ważna i czym tak naprawdę jest samodyscyplina?
    • – Jak wdrażać nawyki, które pomagają osiągać cele?
    • – Krzywa uczenia się

 

  1. Determinacja:
    • – Model zdobywania umiejętności.
    • – Narzędzia wspierania konsekwencji.
    • – Ćwiczenia praktyczne.

 

  1. Przyjmowanie odpowiedzialności:
    • – Teoria ekwiwalencji.
    • – Teoria adekwatności.
    • – Przyjmowanie konsekwencji i szukanie sposobów na poprawę.

 

  1. Automotywacja:
    • – Automotywacja wewnętrzna
    • – Automotywacja zewnętrzna
    • – Metoda motywacji błyskawicznej

 

  1. Utrzymywanie pozytywnego nastawienia:
    • – Wady i zalety pozytywnego podejścia.
    • – Jak budować i trenować pozytywne podejście?
    • – Zachowanie optymistycznego podejścia w trudnych sytuacjach.

 

  1. Empatia:
    • – Czym jest empatia?
    • – Jak rozpoznać własne emocje?
    • – Jak rozpoznać emocje innych?

 

  1. Szczerość:
    • – Jak być autentycznym?
    • – Komunikat „Ja”.
    • – Szczerość a chamstwo – gdzie jest granica?

 

  1. Asertywność:
    • – 4 style komunikacji
    • – Najczęstsze blokady asertywności
    • – Komunikat asertywny – metoda CCC

 

  1. Spokój:
    • – Czym jest spokój?
    • – Jak stres wspiera budowanie spokoju wewnętrznego?
    • – Kiedy nie warto być spokojnym?
  1. Prawo do porażki:
    • – Definicja porażki.
    • – Jak radzić sobie z porażkami?
    • – Jak działać prewencyjnie?

 

  1. Nawyk zwyciężania:
    • – Definicja sukcesu?
    • – Koncentracja na celu.
    • – Jak pokonywać trudności – model Dale’a Carnegie’go

 

  1. Podsumowanie najważniejszych elementów szkolenia.

Informacje podstawowe

Co dostajesz w standardzie?