Uwaga! .Każda firma układa wraz z naszym ekspertem indywidualny program szkolenia/akademii.
Jak wygląda dostosowanie pod Państwa potrzeby?
Po wyrażeniu przez Państwa chęci przeszkolenia osób zarządzających, dedykowany ekspert zadzwoni do Państwa aby wykonać darmowy, 40 minutowy audyt potrzeb rozwojowych. W przeciągu 1-2 dni roboczy przedstawiamy Państwu naszą propozycję modułów szkoleniowych, które według nas będą najlepiej do Państwa pasowały. Propozycja ta będzie zawierała także szczegółowe wyceny.
Jak realizujemy „Język hiszpański w biznesie – warsztaty personalizowane pod przedsiebiorstwo”?
Z racji obszerności materiału, jest on często rozłożony na kilka miesięcy (nie jest to jednak zasada ponieważ można wybrać np. tylko jeden 1- lub 2-dniowy moduł szkoleniowy). To Państwo ustalają czy szkolenie będzie prowadzone raz w tygodniu, codziennie, czy dwa dni pod rząd raz w miesiącu. Każda kombinacja jest dozwolona tak aby dopasować się jak najlepiej do harmonogramu i specyfiki pracy uczestników. Forma szkolenia (stacjonarna/zdalna) także pozostaje do Państwa decyzji. Szkolenie realizujemy zarówno dojeżdżając do siedziby klienta (w jego Sali), prowadząc zajęcia w hotelu zarezerwowanym przez nas lub zdalnie (za pośrednictwem dowolnej platformy – najczęściej MS Teams oraz ZOOM). Szkolenie jest prowadzone przez reprezentantów szeroko pojętego biznesu, menadżerów w środowiskach międzynarodowych. Nie ma to nic wspólnego z zajęciami szkolnymi czy akademickimi.
Poniżej prezentujemy Państwu wybrane moduły szkolenia „Język hiszpański w biznesie – warsztaty personalizowane pod przedsiębiorstwo” które najczęściej realizujemy u naszych klientów. Lista jest jednak stanowczo dłuższa (możemy ją zaprezentować na prośbę). Każdy moduł ma przypisaną ilość dni – jest to jednak całkowicie edytowalne i zależne od potrzeb klienta i dogłębności badania konkretnego zagadnienia.
Moduł: Wprowadzenie do języka hiszpańskiego w kontekście biznesowym
Moduł: Pisanie biznesowych dokumentów w języku hiszpańskim
Moduł: Negocjacje biznesowe w hiszpańskim środowisku
Moduł: Obsługa klienta i komunikacja telefoniczna
Moduł: Kultura biznesowa i etykieta w hiszpańskich organizacjach
Moduł: Techniki uczenia się na bieżąco i udoskonalania umiejętności językowych
Moduł: Wprowadzenie do języka hiszpańskiego w kontekście biznesowym
Moduł: Pisanie biznesowych dokumentów w języku hiszpańskim
Moduł: Negocjacje biznesowe w hiszpańskim środowisku
Moduł: Obsługa klienta i komunikacja telefoniczna
Moduł: Kultura biznesowa i etykieta w hiszpańskich organizacjach
Moduł: Techniki uczenia się na bieżąco i udoskonalania umiejętności językowych