Mamy przyjemność zaprosić Państwa na szkolenie dotyczące sprzedaży B2B. Uczestnicy zdobędą wszechstronną wiedzę odnośnie zmieniającego się otoczenia biznesowego (VUCA) i przemyślą, dlaczego tradycyjny model ABC (Always Be Closing) nie jest już wystarczający w kontekście B2B. Program obejmuje kluczowe zasady sprzedaży B2B, skupiając się na budowaniu zaufania, personalizacji podejścia do klienta i zrozumieniu procesów decyzyjnych w organizacjach.
W trakcie szkolenia uczestnicy zgłębią techniki komunikacji wartości produktu lub usługi, opanują sztukę kwalifikacji i dyskwalifikacji klienta oraz zdobędą umiejętności radzenia sobie z obiekcjami. Ponadto, skoncentrują się na skutecznych strategiach budowania partnerskich relacji z klientem, zarządzaniu portfelem klientów oraz zamykaniu spotkań sprzedażowych. Szkolenie dostarczy praktycznych narzędzi i technik, takich jak pytania w sprzedaży B2B, rozmowy z klientem o cenie, czy także techniki negocjacyjne.
Dzięki różnorodnym scenariuszom spotkań i analizie case study, uczestnicy nabędą umiejętności prowadzenia skutecznych spotkań z klientem oraz zastosowania różnorodnych technik sprzedażowych. Szkolenie kończy się skoncentrowanym dniem poświęconym follow-upowi w procesie finalizacji, gdzie uczestnicy będą rozwijać umiejętność utrzymania kontaktu, analizy danych, oraz podejmowania ostatnich działań w celu zabezpieczenia transakcji. To kompleksowe szkolenie zapewni uczestnikom praktyczną wiedzę i narzędzia niezbędne do skutecznej sprzedaży B2B we współczesnym biznesowym środowisku.
Dzień 1:
Dzień 2: